Translate

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

ΠΩΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΩ ΕΝΑ ΚΥΚΛΟ

ΠΩΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΩ ΕΝΑ ΚΥΚΛΟ ????

  • Αν θέλω να μάθω να φτιάχνω ένα κύκλο θα πρέπει να έχω πάντοτε μαζί μου 2 απαραίτητα εργαλεία: ένα χάρακα και ένα διαβήτη.
 
  • Για να σχεδιάσω ένα κύκλο συγκεκριμένων διαστάσεων θα πρέπει να ξέρω το μήκος της ακτίνας του. Ας πούμε λοιπόν πως ο κύκλος που μου ζητούν να σχεδιάσω θα πρέπει να έχει ακτίνα 5 εκ. Καταρχήν σε Ο,ΤΙ  μου ζητούν θα πρέπει να είμαι ΠΟΛΥ συνεπής. Δε θα φτιάξω ένα κύκλο στην τύχη, ή όπως μου βγει. Για το λόγο αυτό θα ακολουθήσω τα παρακάτω βήματα.
Βήμα 1ο : ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΤΗΝ ΑΚΤΙΝΑ




Ανοίγω το διαβήτη μου έτσι, ώστε η μύτη του (βελόνα) να βρίσκεται στο σημείο του χάρακα που δείχνει 0 (μηδέν) και η μύτη του μολυβιού του διαβήτη μου να βρίσκεται στο σημείο του χάρακα που δείχνει 5.

Βήμα 2ο: ΣΗΜΑΔΕΥΩ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ
 
 
Με το μολύβι μου στο κέντρο του χαρτιού μου σημειώνω μια κουκίδα, την ονομάζω Κ (ή Ο) και αυτό θα είναι το κέντρο του Κύκλου μου.

Στην κουκίδα αυτή θα καρφώσω τη βελόνα του διαβήτη μου έτσι ανοιχτός όπως είναι και με προσοχή, ωστε να μην αλλάξω το άνοιγμα του διαβήτη (5 εκ.).
 
 
 Βήμα 3ο: ΔΙΑΓΡΑΦΩ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ
Με καρφωμένη πάντα τη μύτη της βελόνας του διαβήτη στην κουκίδα, κάνω μια κυκλική περιστροφή στο διαβήτη μου (ένα γύρο) διαγράφοντας με το μολύβι μου τον υπέροχο κύκλο που μου ζήτησαν. 
 
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Το μεγαλύτερο λάθος που μπορώ να κάνω είναι τη ώρα που διαγράφω τον κύκλο να χαλάσω το άνοιγμα του διαβήτη.Το ανοιγμα του διαβήτη θα πρέπει να παραμείνει σταθερό.
 
 
Βήμα 4ο: ΔΙΑΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΑΚΤΙΝΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ
Από το κέντρο του κύκλου και με τη βοήθεια του χάρακα τραβώ ένα ευθύγραμμο τμήμα προς ένα οποιοδήποτε σημείο της περιφέρειας του κύκλου. Σημειώνω πάνω του το γράμμα (α) που σημαίνει ακτίνα και γράφω το μήκος της. Η ακτίνα μου θα πρέπει να είναι τόση όση μου ζητήσανε, δηλαδή 5 εκ.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ: ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΤΥΦΛΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ

Πώς επηρεάζει η οικονομική κρίση τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Το σύντομο αυτό ντοκιμαντερ μας παρουσιάζει την ιστορία της Αγγελικής.
Η σκηνοθεσία και το μοντάζ του ΓΙΑΝΝΗ ΒΑΚΡΙΝΟΥ


Aggeliki, blind employee in Greece from Yiannis Vakrinos on Vimeo.

ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ: ΚΙΑΛΟ ΑΜΑΝΤΟΥ, Η ΖΩΗ ΕΝΟΣ ΑΝΗΛΙΚΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Και σε όποιον άρεσε η ταινία μικρού μήκους με το μαύρο επιβάτη στην Γερμανία, για να δει και την αληθινή ιστορία ενός ανήλικου μετανάστη από την Αφρική στην Ελλάδα του σήμερα. Και μετά να αναρωτηθούμε πόσο διαφορετικοί είμαστε εμείς κι αυτοί που ψηφίζουμε από τη Γερμανίδα ηλικιωμένη "κυρία" της ταινίας:

Κιαλό Αμαντού, ανήλικος μετανάστης στην Αθήνα. from Yiannis Vakrinos on Vimeo.



Σκηνοθεσία, Μονταζ : Γιάννης Βάκρινος

ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ: Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

Σε ένα 5λεπτο ντοκιμαντέρ παρουσιάζεται η καθημερινότητα μιας οικογένειας που κατοικεί στο Πέραμα χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα. Είναι μια από τις χιλιάδες οικογένειες που καθημερινά η ΔΕΗ διακόπτει την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος. Και θα ακολουθήσουν κι άλλες...

Zωές στο σκοτάδι - Life in darkness from Yiannis Vakrinos on Vimeo.

Σκηνοθεσία / Μοντάζ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΚΡΙΝΟΣ

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ : ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΑΛΛΟΙ

Οι μικροί άλλοι

 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΜΕΤΑΝAΣΤΩΝ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
σκηνοθεσία – φωτογραφία ΝΙΚΟΣ ΔΡΟΣΑΚΗΣ
μουσική ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ
εικαστική επιμέλεια – μοντάζ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΛΙΟΣ
ηχολήπτης ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΟΥΤΕΛΙΑΣ
σχεδιασμός ήχου ΦΑΝΗΣ ΜΑΡΑΓΚΟΣ
μείξη ήχου ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ – ΦΑΝΗΣ ΜΑΡΑΓΚΟΣ βοηθός σκηνοθεσίας ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΠΕΣΗΣ βοηθός σκηνοθέτη ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ βοηθός παραγωγής: ΣΟΦΙΑ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ φωτογραφίες: ΜΙΛΤΟΣ ΠΑΥΛΟΥ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΑΤΣΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ ΚΡΙΚΟΥ
υποτιτλισμός: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΛΛΙΟΥ – ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΝΟLAND  visual effects: ΝΙΚΟΣ ΔΡΟΣΑΚΗΣ
ΣΥΝΟΨΗ

Τα παιδιά είναι πρωταγωνιστές σ’ αυτό το ντοκιμαντέρ για ένα κοινωνικό φαινόμενο που κλείνει 3 δεκαετίες στην Ελλάδα. Τα παιδιά μετανάστες και τα παιδιά των μεταναστών- η λεγόμενη δεύτερη γενιά. Ένα θέμα μείζονος σημασίας για την Ελλάδα και όλο τον κόσμο. Ο Συνήγορος του Παιδιού, καθώς και οι oργανισμοί ΑΡΣΙΣ, PRAKSIS, ΒABEL, i-RED, YRE, Ελληνική Δράση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, το Τμήμα Μεταναστευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Εσωτερικών, καθώς και η Εκκλησία, περιγράφουν το φαινόμενο από νομική, κοινωνική και ψυχολογική πλευρά και προτείνουν λύσεις και δυναμικές.
Το ντοκιμαντέρ αποτελεί μια κοινωνική ανάλυση του φαινομένου και συντίθεται από ένα παζλ απόψεων, μαρτυριών και εμπειριών, από τα παιδιά μετανάστες, τους γονείς τους και από φορείς που σχετίζονται με τους μετανάστες και υπεύθυνους μεταναστευτικών κοινοτήτων στην Ελλάδα και τα παιδιά τους. Τα γυρίσματα έγιναν στους φυσικούς χώρους των μεταναστών, στο κέντρο της Αθήνας, σε περιοχές με υψηλή μεταναστευτική πληθυσμιακή πυκνότητα, καθώς και στα σπίτια τους, ώστε να μη χαθεί το αυθόρμητο και το ειλικρινές στοιχείο. Το ντοκιμαντέρ χωρίζεται σε τρία μέρη: α) η εκπαίδευση, β) η κοινωνική προστασία, γ) η ένταξη. Στο πρώτο μέρος συμμετέχουν και 4 εκπαιδευτικοί και δύο φορείς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται οι πτυχές που αφορούν την κοινωνική προστασία των παιδιών μεταναστών: η παιδική εργασία, η διεθνική σωματεμπορία, οι κρατήσεις ανηλίκων. Στο τρίτο μέρος αναφέρεται και σχολιάζεται ο νέος νόμος που ψηφίστηκε τον Μάρτιο του 2010 για την απόκτηση της ελληνικής υπηκοότητας. Τα παιδιά μετανάστες και τα παιδιά των μεταναστών, ως οι «μικροί άλλοι» στην ελληνική κοινωνία, αποτελούν και οι ίδιοι κομμάτια ενός παζλ που προσπαθεί να συντεθεί. Τα παιδιά μας μεταφέρουν την αγωνία για το μέλλον, καθώς και το όνειρο ενός πολύχρωμου κόσμου που να σέβεται την διαφορετικότητα.

ΜΕΡΟΣ Α΄: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


ΜΕΡΟΣ Β΄: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑ

ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ