Translate

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ - ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Χαίρομαι που έκλεισαν τα σχολεία, χαίρομαι που για τους δυο επόμενους μήνες θα ξεκουραστώ, αλλά στενοχωριέμαι γιατί ξέρω πως θα μου λείψουν τα παιδάκια που είχα μαθητές τα δύο τελευταία χρόνια...
Ήταν παιδάκια αλλιώτικα σε σχέση με όλα τα άλλα παιδάκια που είχα μαθητές, ήταν και λίγο γκρινιάρικα, μου την έλεγαν κιόλας, μου έβγαζαν και λίγο την ψυχή, αλλά την καλοσύνη τους, την ευαισθησία τους και την αθωότητά τους δεν την έχω συναντήσει πουθενά αλλού...
Για αυτά τα παιδάκια δούλεψα πιο πολύ από όσο έχω δουλέψει όλα μαζί τα προηγούμενα χρόνια που ήμουν δασκάλα... Για αυτά τα παιδάκια έφτιαξα και αυτό το blog.... 
Παιδάκια, σας αγαπάω πολύ και θα μου λείψετε!!! 
Μακάρι να σας είχα άλλη μία χρονιά μαθητές.
Θα καθιερώναμε μία μέρα κάθε μήνα που θα βλέπαμε ταινία, θα παίζαμε επιτραπέζια και θα σας έφτιαχνα  και κορμό σοκολάτα. 
Να περνάτε καλά στο γυμνάσιο, αλλά να θυμάστε και εμάς τους δασκάλους του δημοτικού με αγάπη. Κι αν ποτέ μας νοσταλγήσετε, περάστε ξανά από το σχολείο μας να μας πείτε τα νέα σας.
Κλείνω με τη δημιουργία της Σοφίας που με συγκίνησε πολύ

6 σχόλια:

  1. αμαν βρε κυρια θελατε δε θελατε με κανατε να βαλω τα κλαματα με αυτη την αναρτηση..
    :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :'(
    εεε τι να κάνω... θα μου λείψει η γκρίνια :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρια θα μου λειψετε παρα παρα παρα παρα ....πολυ και νιωθουμε και εμεις το ιδιο αλλα απο μαθητες σε κυρια
      Και ειμαι να ξερετε η "mini" η αλλιως το κοριτσι με τον ροζ φιογκο.....

      Διαγραφή
  3. ♥♥♥♥♥♥(mini mouse)♥♥♥♥♥♥♥♥sas agapame

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποτε δεν θα ξεχασω την Νεφελη ,Την αρτεμις,.την Δαναη, την Κλεοπατρα,την Σεϊμα,την Βιβιαν,την Πεννυ ,την Χαρουλα,την Δομηνικη,τον Αχιλλεα,τον Ανδρεα,τον Παναγιωτη,τον Αλεξανδρο,τον Αλεξη,τον Χρηστο,τον Γιαννη,τον Φωτη,τον Τασο, και πανω απο ολα ΕΣΑΣ ΤΗΝ Κ.ΤΟΝΙΑ!!!ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΙΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣΕΙ!!♥♥♥♥♥♥♥♥επισης ειμαι η Σοφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σας αγαπάω πολύ και μου λείπετε... να είστε πάντα τόσο αγαπημένα και να μην ξεχνάτε τους φίλους σας και τις ωραίες στιγμές που περάσατε μαζί <3 <3 <3 ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.